جنگل بی زمین
And Justice For All
Sunday, November 25, 2007
ناموسی که در امارات بر باد می رود/از سایت آرش سیگارچی
به هیچ وجه موضوع پلیس مطرح نیست در اینجا باندهای گسترده ای فعالند که به " ارتباط فرانسوی " مشهور است و همینها باعث شده است تا آنها بتوانند از پرواز من که قرار بود از دبی به فجیره و سپس به آمستردام و جیبوتی صورت گیرد ، جلوگیری کنند .بن یحیی همچنین گفت که پس از انتشار گزارش سینا و بازتاب های بین المللی آن در ایران و امارات ، سخت گیری درورود ایرانی ها به کافی شاپ های فجیره بیشتر شده و نرخ خرید و فروش دختران نیز افزایش یافته است ....
کوروش کبیر وقتی بر جهان همی مسلط گردید بانگ برآورد « منم کوروش ، پادشاه جهان . برده داری را بر انداختم و انسان را آزاد گردانیدم ...» بانگ این صدا هنوز در گوش تاریخ است و افسوس که کسی نمی شنود. علی را همه ی ما ایرانی ها می شناسیم. ابر مرد تاریخ اسلام که دلاوری ها کرد ، اسوه ی مردانگی است و حتی دیده ایم اگر کسی مسلمانی را برخود نپذیرد علی را با جان دل می پپذیرد. می گویند جمعه باید می رفتیم و به دلیل هتک حرمت آمریکایی ها به حرم علی و فرزندش حسین در عراق راهپیمایی می کردیم. این روز را که همزمان با ولادت امام یازدهم شیعیان بود ، عزای عمومی اعلام کردند و از سویی خواستار برپایی روضه شدند. دیگر همه می دانند آنچه در عراق می گذرد چیست. مجید خویی ، فرزند آیت الله خویی وقتی پس از فتح عراق به دست آمریکا و انگلیس از لندن به بغداد رفت هنوز خوب آنچه که تفکر می کرد را به زبان نیاورده بود که کشته شد. آیت الله محمد باقر حکیم نیز بعد از 23 سال که بر سر سفره ایرانی های هم لباسش نشست هنوز به مرز خسروی نرسیده بود که بانگ بر آورد آینده ی عراق جمهوری اسلامی خواهد بود اما نه آنچیزی که ایران تجربه می کند. هنوز خاک سفر از قبا پاک نکرده بود که حکیم هم با انفجار بمب چهارصد کیلویی در مقابل همین حرم امام علی به آسمانها رفت. در همین داخل اول در بوق کرنا کردند که گزارش آژانس هسته ای دروغ است و ما اصلا تسلیحات اتمی نداریم تا اینکه در کارخانه «صنام» وابسته به سپاه ، تجهیزات اتمی کشف شد. آن وقت فیتیله خبر را کشیده اند پایین و در خلوت خدا خدا می کنند که هیچ پیش نیاید . پس دیگر می توان فهمید چه خبر است در این دیار .
تعجب نکنید اگر بگویم من با دانستن همه اینها به راهپیمایی روز جمعه رفتم. بله من رفتم و البته در مسیر عکس همه ی آنها که مثل رهبرشان چفیه به گردن بسته بودند و گاهی بوی گلاب می دادند.
رفتم بر عکس آنها تا یادشان بیاورم که آن سو دور تر از آبهای خلیج همیشگی فارس دارند تحقیر مان می کنند . کمی آن سو تر از بندر عباس ، در دبی روزی نیست که دخترکانی از ایران مان را به حراج نگذارند .
حراج دختران ايرانی در فجيره انجام شد / شرق
درست همانجا که تا چند سال پیش آرزوی آبادانی ایران ما را داشتند برادران و خواهران مان را به قیمتی کمتر از چند صد دلار خرید و فروش می کنند .و آنها که چند روزی از حضور شان در این شبه جزیره می گذرد به دلیل فرسودگی به چند دلار ، بله چند دلار به ثمن بخس فروخته می شوند. همین طور که برعکس این راهپیمایان می روم گریه ام می گیرد . من به شخصه به روابط آزاد همه ی آدم ها احترام می گذارم اما باور کنید دارند به زور فرزندان این خاک را پرپر می کنند . هر هفته ای که می گذرد بعد از پیاده شدن همه مسافران تابوت هایی سیاه از در عقب هواپیما خالی می شود. جسدهایی نحیف و رنجیده که دیگر پس از این رسوایی کسی به استقبال شان نیامده است .
گزارشی از دوبی / تن فروشی هموطنان دردناک است
دیگر دغدغه تنگ بزرگ و کوچک و ابو موسی نیست . دیگر دعوا بر سر خلیج فارس یا عربی نیست . آنها بازی را به فاز دیگری برده اند. شخصیت ملی ارانیها را به مسخره گفته اند و در غیاب دلسوزان وطن دارند خرد مان می کنند . من در این راهپیمایی رفتم تا فریاد بزنم شما یی که دم از غیرت می زنید ، دم از اسلام می زنید ، دم از دفاع از ارزش های می زنید ، شمایی که به خاطر فیلم مارمولک که هدفی جز ارج نهادن به جامعه روحانیت هدفی نداشت ، سینه چاک داده اید و شما که به خاطر دو تار موی یک دختر 14 ساله برافروخته می شوی چشمت را باز کن. گوشت صدای زجه های دخترکان هموطن را می شنود که در دست مردان اجنبی همه چیزش را می بازد ؟!
گسترش فاجعه بار فحشا و قاچاق دختران و زنان بی پناه در ایران
شما برای راهپیمایی محکومیت حمله آمریکا به عتبات عالیا آمده بودید اما من به این اعتراض می کردم که چرا در هر پرواز به دبی ، دخترانی از سرزمین ایران به حراج خانه ی همانها می روند که تو بلای آنها را بر سر می زنی . نکند تو هم مثل آن خریداران و مشتری های همیشه پر و پا قرص در دبی ، معتقدی زن ضعیفه است . زن باید مصرف شود. زن باید بدهد تا جانش در بیاید . زن .... . نه ، تو که میدانی همیشه حساب زن ایرانی از همه جدا بوده است .
بازداشت 24 ساعته منبع خبری سینا در بحث قاچاق دختران ایرانی در فجیره
رفتم تا به همه ی آنها که سیاهی مهر داغ بر پیشانی شان گذاشته اند بگویم که شما هیچ نیستید بلکه مترسکانی هستید که فقط کاشته می شوید و گرنه صدایتان در نمی آید. تا به شما نگویند به خیابان نمی آیید و اگر هم بیایید گوش و چشم تان به دور تا بسته است. آری . اگر علی اکنون اینجا بود پیش از آنکه به خاطر شلیک دو گلوله بر خانه جسمش برآشوبد با شمشیری آخته از آنچه بر مردمان همکیش اش می رفت بر می آشفت .
حقوق متن‌های نوشته‌شده در این وبلاگ برای نویسنده محفوظ‌ند